BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 27, 2010

Kawan.

Saya start untuk mencari kawan lama balik. Tiba tiba jadi rindu. Sangat sangat. Nak contact nombor mereka telah saya delete dulu. Masa dulu. Jiwa serabut masa dulu. Sorry! Lepas tuh terjumpa balik dengan sorang kawan ni. Kawan lama. Tak lama pun kami berkawan. Sekejap je. Lebihnya kepada sepecial friend. Kan dah cakap lelaki dengan perempuan mana boleh jadi kawan sampai bila bila. Haih!

Dia nih dulu tempat sumber saya. Saya nak buat keputusan semua rujuk dia. Betapa penting dia dalam hidup saya. Sangat! Tak dinafikan lagi. Saya memang banyak bertanya dan dia sabar melayan saya. Haih! Kemudian kita bergaduh besar. Sangat! Rasa macam tanak cakap dengan dia langsung. Dia call layan buat tak layan. He text? He rarely text me. Katanya dia tak suka text. Dia lebih suka bercakap. Oke then.

Kemudian we make a perjanjian. When we reach 24 dan takde sape sape kami aku bertunang. Ouh wait! When i'm 24 dan dia 27. Gila kan? Birthday saya yang ke 24 nak jumpa dekat klcc pakai baju kurung warna hitam dan dia cakap dia pun pakai baju melayu warna hitam. Haha! Saya ingat lagi tuh. Tergelak dengar. Tapi itu dulu. Janji dulu dulu. Dia bz sekarang dan saya pun. Dengar dengar cerita katanya nak pergi ke New Zealand. Entah betol entah tak tatau la. But if you go take good care. Dan perjanjian itu tergantung macam itu saja. Patot ke saya pergi? Ahh! Lambat lagi. Tayah pikir pikir. Belajar dulu. Yeah!

0 comments: