BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 25, 2010

Move On.

Hari ini along dengan angah datang berdua duaan bersama dengan barang barang saya yang segunung tuh. Gahh! Rasa macam pindah rumah pulak. Lepas tuh kemas kemas rumah. Yelah! Rumah ini bakal diduduki oleh 5 orang gadis yang gedik. Haha! Sure huru hara nanti. Jangan sampai gaduh besar besar sudahlah. Amin!

Dengan adanya semua barang barang saya. Well! Half of it rasanya maka saya dengan ini secara rasminya menjadi penduduk tetap Johor Bharu yaw! Haha! Poyo tak? Next week budak budak nakal tuh pulak akan datang. Abang Syamer dah siap siap nak berpindah ke Negeri Sembilan. Huih! My family is all over malaysia lah. Ganas tak? Haha.

Tiba tiba terasa energetic gila hari nih. Maka hari hari berkabung saya rasa sudah tamat lah. Lagipun dah nak masuk belajar balik dah. Lesen pun kejap kejap lagi dapat lah. Kalau failed lagi buat lagi dan lagi dan lagi sampai boleh sampai makcik JPJ tuh dah naik muak menyampah tengok muka saya dan mungkin serta mungkin dia terus bagi lulus. Haha! Masalah hati dan jiwa? Haa! Time will heal it. Ahh! Macam tak biasa pulak kan? Ya! Dah biasa sangat dah. Lagipun ada kawan kawan nanti bersama. Mereka gula gula hidup saya. Yeah!

P/s: Start mencari kawan kawan lama. Maaf menyombong selama ini. Saya tahu saya loser. Friend? ^^

0 comments: