BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 13, 2010

Sudah sudah lah cerita pasal dia.

That night ada seorang kawan lama call. Sorry sangat sangat tak kenal dia ingat dia fames sangat ke sampai saya perlu ingat dia. Dah lah cakap pun macam nak kena tampar. Saya tak kisah orang nak cakap apa apa pun pasal saya " Yana ko bodoh lah." "Yana ko sombong lah". "Yana ko bajet hot lah" Yana itu dan Yana ini saya memang tak kisah. Tapi jangan acap sangat boleh tak. Saya bukan jenis bersabar sangat dan bila saya start marah habis semua yang sensored akan keluar. Berani? Haha!

Dia cerita pasal ex saya. Hadoi! Perlu ke? Tapi dengar je lah. Kesian pulak tukang yang menyampai cerita tuh. Nak je cakap " Weyh aku benci lah dengar cerita pasal mamat tuh." Tapi macam biasa lekat di halkum. Haha! Lepas cerita tuh boleh pulak tanya saya single ke tak. Gila! Saya tak berminat lah. Grr!

0 comments: