BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru!

Semalam tidur awal gila. Memang langsung tak sempat nak tengok bunga api bagai bagai tuh. Ala! Kira macam tak sambut langsung lah tahun baru nih. Bangun bangun dah dekat pukul 4 pagi. Check phone tengok missed call dari sapa tah tak kenal. Lepas tuh ada la jugak msg yang wish happy new year dekat saya. Haa! Kira ada yang masih ingat saya masih wujud. Terharu bebeh!

Berbalik kepada budak gila yang missed call er tataw la missed call ke call kan. Tapi budak itu mendatangkan was was kepada saya. Lalu saya tanya la dia. Entah apa jadah jenis msg. Tak paham aku. Terlalu urban oke. Sampai terpelat lebih. Saya pun agak tergelak jugak baca sebab tak berapa nak paham. Selepas tuh ada lah budak tuh cakap benda dan buat saya marah. Lalu marah dia dan dia maki saya dan saya maki dia balik. Heh! Apa ingat saya perempuan saya takut! Memang silap besar.

Lepas tuh, saya waras balik dan berfikir. Check msg dia banyak banyak kali. Dan akhirnya! Demit! Ada yang nak kenakan saya. Apa ingat lawak ke buat prank bodoh macam nih? Seriously tidak kan. Oke! Yana jangan mudah percaya kata orang. Tak guna sape buat prank nih. Gahhh! I'm ignoring you the whole year!


Apa azam baru saya?
 To stop ranting and live happily. Yeah!

0 comments: