BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 9, 2010

Yana Sayang Along.

Seperti biasa di malam hari saya tak boleh tidur. Entah kenapa tak tahu lah saya. Penyakit sindrom apa tah yang telah terjangkit dekat saya nih. Kini, sudah berada di home sweet home. Haha! Rumah mana? Rumah dekat ampang. Haha! Tapi esok balik JB dah kowt. KOWT! 


Anyway, tadi dok godek godek ada cerita apa boleh tengok. Malas nak tengok cerita hantu sebab saya brani berani takut jew. Malas nak tengok cerita jiwang sebab  MALAS. Lepas tuh jumpa cerita budak nabil berlakon tuh. Lu Pikir apa tah tajuk dia tuh saya peduli apa. Maka tengok lah. Cerita macam biasa lah typical melayu punya cerita tapi kadang kadang saya tak faham storyline dia. Haih! 

Yang menarik nya ada meet uncle hussain konon konon nyanyi la kalau scene scene yang menarik. Alah, macam cerita There's Something About Mary. Rasanya takde lagi kot cerita melayu buat macam tuh. Rasanya lah kan. Entah. Saya bukan peminat cerita melayu yang tegar. Sorry! Cerita nih ada part tacink tacink jugak lah. Tataw la kowt saya jew yang tertacink lebih orang lain tak. Tuh atas hak individu masing masing la kan. Tacink masa yang nabil nak beli kasut sekolah untuk mila. Pehh! Tengok tuhh terus ingat Along. Sumpah! Maka setitik air mata jatuh jugak lah. Ahahah.

Along memang sayang dekat adik adik dia. Along memang selalu protect adik adik dia. Along ganti ayah bila ayah sibuk. Dan yana sangat sayang along yana. Ingat lagi masa dulu, baru lagi pindah KL. Cakap pun slang slang kelantan pekat lagi. Haha! Pekat la sangat kan. Ayah sibuk sangat sangat sebab ada masalah bsns. Memang susah dulu. Susah sangat! Tak macam sekarang. Memang along banyak berkorban dekat adik adik dia. Lebih lebih yana. Haih! Dulu, rapat gila gila dengan along. Sangat sangat.

Sekarang, lebih banyak masa habis dekat Jb. Rumah mama. Jarang ke ampang. Jarang jumpa along. Along tacink tacink baru nak balik. Tuh pun sekejap. Bukan tak nak duduk lama lama. Tapi entah. Along jangan risau. Yana sayang along walau dekat mana yana duduk pun. Yana tak pernah sayang abang Syamer lebih. Yana sayang along lebih. Betul! T____T

0 comments: