BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 22, 2010

Kenapa Perlu Berubah?

Gahh!

Orang kata bagus lah kalau ada perubahan dalam hidup. Tapi macam mana dengan perubahan dari baik kepada jahat dan daripada jahat kepada lagi jahat? Ha! Tolong jawab sikit. Seminggu dua ini saya dapati ada perubahan dari orang orang sekeliling saya. Serious man! Tak suka langsung. Yang ketara sangat sangat perubahan adik angkat saya. Ehh! Adik ke? Haha. Well! he's younger than me so kira adik lah. Kan?

Oke! Dia nih dulu punya lah baik kot. Ahh! Oke dia baik lah. Sangat sangat. Tapi ada gak buat sakit hati saya tapi takpe dia baik dan i'm okay with that. Tapi semenjak semenjak dah habis spm nih. Fuh! Lain gila. Oke lah. Tahu lah dah ada awex bagai tapi tapi tayah la kot nak cakap kasar kasar dengan saya. Duhh! Ke memang manusia macam nih aa? Dah ada orang tersayang dia dah start berubah? Ahh! Mungkin mungkin. Haih! Dude if you were reading this. Aku nak cakap satu je "I miss the old you meyh why changed?" Hurm.

0 comments: