BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 11, 2010

Happiest Moment Please Don't Go!

Hai manusia manusia asing!

Akhirnya semester 1 sudah berakhir. Happy gila kot! No more macam budak budak tadika dah. Tak sangka langsung the MGT 162  paper sangat sangat i would say SAYA BOLEH BUAT! Menakjubkan! Mungkin bahana kopi apa-tah-nama yang saya minum semalam. Oke! Sudah sudah lah sebut pasal exam exam nih. Sudah lepas!

Memandangkan semua macam dah habis final except sapa sapa yang tak habis tuh lantak anda lah, ramai yang ingin kembali ke kampung halaman masing masing. Tapi sebelum keluar kena buat clearance apa entah itu. Maka dengan rasminya saya dengan budak budak bilik saya yang havoc 24 jam membersihkan bilik! Pergh! Banyak betul barang yang dibuang sampai makcek makcek cleaner geleng kepala terhadap pembaziran yang berlaku. Haha! Bilik yang dahulu kala macam eh-taktau-nak-cakap-apa after clearance dah macam hotel berbintang lima! Sangat bersih, damai dan bersinar sinar ( exaggerated only).

Selepas berpacking packing saya dapati sebanyak 5 beg hanya untuk diri saya sahaja! Bapak banyak oke! TGIF (Thnx God It's Friday) abang saya yang akan datang ambik. Tak dapat bayangkan kalau saya balik dengan bas. Terketar ketar la nak bawak naik bas dengan bawak turun bas. Kalau balik dengan kapal terbang lak taktau berapa kena bayar. Haih!

Surely i'm gonna mish budak budak bilik saya! Haih! Takmo berpisah boleh? Nak dudok sebilik dengan mereka lagi next sem. Rindu nak gaduh gaduh manja, rindu nak nyanyi nyanyi sama, rindu nak usik usik, Ouh! Rindu nak ber'ym chat (lain cerita) haha juga rindu untuk makan bersama sama (mengimbau kembali zaman bukak puasa dulu). Sangat sangat bersyukur dapat mereka ini sebagai teman sebilik, teman sekatil, teman sebantal, teman semangkuk megi dan secawan air masak berkhasiat.

The last 4 days at uitm was the most happiest days. I will remember every second of it. ^^

P/s: Malam nih kita enjoy yew wahai teman teman lesbo saya. Lupakan pakwe anda. Haha! ^^

0 comments: