BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 20, 2010

Be Happy Lah Yana!

Oke!

Rasa macam tak sabar sabar je kan nak habis tahun ni. Bukan apa. Cuma rasa agak tak best jugak lah tahun nih.  Kenapa? Ahh! Entah banyak yang pelik pelik dan menyedihkan berlaku. Haha!

Saya rasa saya terlalu banyak sangat cakap sampai ada certain certain people naik meluat dengan saya?  Ye! Saya memang jenis potpet 24/7. Saya memang tak reti nak berhenti cakap. Dan bila gelak? Memang disaster! Tapi tapi itu adalah saya. Perlu ke nak jadi orang lain? Haih! Tak reti lah nak berlakon lakon nih. Kalau reti berlakon habis semua pelakon taleyh cari makan. Kan? Haha. Ahh! Tapew la certain certain people tuh tanak dekat saya. Sedih memang sedih. Tapi soal hati dan perasaan mana bolah main paksa paksa kan? Kalau boleh dah lama aku paksa kau. Muahahah!

Ahh! Tapew. Dia kan fames. Memang tak lah kalau dibandingkan dengan saya. Saya reti dok rumah jew. Pakai pun kain batik je. HAHA! Ajak saya pergi tengok RTW memang tak lah kan. Lebih baik saya pergi tengok bola  jew. Takpe lah cakap saya kuno ke kolot ke apa ke. Saya memang dah biasa dengan pujian melampau lampau tuh. Terima kasih bagi saya pujian itu. Haha.

Ahh! Tamo sedih sedih. Zaman kesedihan sudah berlalu. Jum ronggeng! HAHA!

0 comments: